środa, 6 listopada 2013

Stosik #6

Nareszcie dużo i konkretnie. Cały stos to taka mieszanka zdobyczy. Ta stąd, ta stamtąd... Jestem bardzo zadowolony. Nareszcie dokończę jedną serię, inną zacznę. Ale już pokazuję!


Jadąc od góry:
  • Jakub Ćwiek Dreszcz - biblioteka. Pierwsza w dziejach Zaczytanego książka od Ćwieka! [recenzja]
  • Andrzej Sapkowski Ostatnie życzenie - efekty wymiany na LC. Kiedyś wspomniałem, że ją mam, ale nie było okazji się pochwalić. W planach mam skompletowanie wszystkiego w tym wydaniu. Idzie powoli. :D
  • Sun Zi Sztuka wojenna - jak wyżej, także efekt wymiany. Można powiedzieć, że klasyk. Efekt ciekawości
  • Andrzej Sapkowski Sezon burz - a to już zakup własny, z wiadomych przyczyn. [recenzja]
  • Michael Cobley Ziarna Ziemi - książka od juventum. [recenzja]
  • Fiona McIntosh Królewski wygnaniec i Krew tyrana - zdobycz biblioteczna. Bardzo byłem ciekaw tej trylogii. Szczęście dopisało i mam dwa tomy za jednym zamachem.
  • Michael Grant Gone. Faza piąta i szósta - z tomu na tom robiło się coraz słabiej, ale fabuła nadal nietuzinkowa, a warto skończyć serię.
  • George R. R. Martin Przystań Wiatrów - nie mogłem tego nie wziąć...
Usatysfakcjonowany jestem ogromnie. Ten stos plus kilka innych książek sprawi, że wieczory będą pod znakiem znamienitej literatury. Obym tylko czasu miał pod dostatkiem! 

4 komentarze:

  1. Książki Ćwieka i "Sezonu burz" Sapkowskiego zdecydowanie Ci zazdroszczę. Mam nadzieję, że już niedługo sama wejdę w ich posiadanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby stało się to jak najszybciej! :)

      Usuń
  2. Trylogia o Valisaarach powinna Ci się spodobać, kilka tygodni temu ukazał się też trzeci, ostatni już tom :)
    No a Sapkowski, wiadomo - miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie coś czytałem na ten temat. :) Swoją drogą to dobrze, nie będę musiał czekać długich miesięcy na zakończenie. :)

      Usuń