poniedziałek, 3 lutego 2014

Stosik #9

Po raz pierwszy (chyba) mam okazję pokazać Wam jakiś bardziej okazały stos zdobyczy książkowych! Tym razem nie są to tylko pozycje biblioteczne... ale o tym później. :) Śmieszy mnie jedna rzecz, że są wśród nich naprawdę świetne (dla mnie) książki, a aktualnie czasu na czytanie brak... Dlaczego wtedy, gdy jestem zajęty torpedują mnie takie perełki? Byle do końca tygodnia! Wtedy się za nie biorę i znikam ze świata. :D
Lecz nie przedłużając - wszystko poniżej. :)




Tradycyjnie zaczynamy od góry:
  • Ja Inkwizytor. Głód i pragnienie Jacek Piekara - egzemplarz od portalu literatura.juventum.pl
  • Bohatyr. Smocza cesarzowa Juraj Cervenak - egzamplarz od Instytutu Wydawniczego Erica
  • Bohatyr. Żelazny kostur Juraj Cervenak - j.w
  • Czarnoksiężnik. Władca wilków Juraj Cervenak - j.w
  • Sargon. Wybrańcy Innany Krzysztof Milczarek - j.w
  • Skazaniec. Tom 1 Krzysztof Spadło - pełno świetnych recenzji, bardzo ciekawa fabuła
  • Druga szansa Katarzyna Berenika Miszczuk - polowałem na nią bardzo długo, nareszcie jest. :)
  • Assassin's Creed. Porzuceni Oliver Bowden - nie przeszedłem trzeciej części gry. Zwątpiłem pod koniec i pomyślałem, że lepiej będzie w ten sposób poznać fabułę
  • Major Marcin Ciszewski - kontynuacja "www.1939.com.pl". Musiałem wziąć
  • www.1944.waw.pl Marcin Ciszewski - j.w Zakończenie trylogii
  • Prowincja pełna czarów Katarzyna Enerlich - od literatury.juventum.pl. Recenzja tutaj [klik]

Jak wspomniałem na początku jestem z tego stosu niesamowicie zadowolony. Nie mogę się doczekać kiedy zacznę czytać te książki. Czytaliście już coś z tego? Może macie na którąś z nich chrapkę? Coś odradzacie, polecacie? 

8 komentarzy:

  1. Pozazdrościć. :D

    http://ksiazkigolabia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Same cuda :) Połowę czytałam i jak najbardziej polecam - cykl Bohatyr jest boski, chociaż Władca wilków już takiego szału nie wywołuje. Jestem też świeżutko po lekturze najnowszego Mordimera - super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mordimer będzie musiał jeszcze trochę poczekać, ale bardzo mnie cieszy Twoja dobra opinia na jego temat. :)
      To samo się tyczy Bohatyra. :)
      Mam nadzieję, że za niedługo będę mógł podzielić Twoje opinie. :)

      Usuń
  3. gratuluję stosiska i miłego czytania...ja niestety nic z tych pozycji nie czytałam - jak napiszesz recenzję, to może się zachęcę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety nie czytałam, żadnej z tych pozycji. Ale czekam na Twoje recenzję! I może w tedy się z nimi zapoznam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już teraz do nich zapraszam. :)
      Niestety nie jestem w stanie stwierdzić kiedy to będzie. :(
      Tak czy inaczej najbliższa już jutro! ;) Tak myślę. :D

      Usuń