niedziela, 15 grudnia 2013

Świąteczny stos!

Patrząc na tytuły książek w zdobyczach z jednej strony jestem bardzo zadowolony, a z drugiej nie. Pomimo świąt, długiego leniuchowania na czytanie będzie niewiele czasu, szczególnie w nadchodzącym tygodniu, który szykuje się dosyć ostro. Mam wielką nadzieję, że uporam się z wszystkim i zdołam połączyć to co dla mnie najważniejsze. Jeśli kosztem czytania, trudno. Tak czy inaczej grunt to pozytywne myślenie! :D
A dlaczego jestem zadowolony ze stosu? Sprawdźcie poniżej. ;)



Idąc od góry:
  • Opowieści ze świata Wiedźmina - efekt wymiany na LC.pl; podejrzewam ciekawe urozmaicenie
  • Wojna w blasku dnia. Księga I i II Peter V. Brett - chyba największe perełki!
  • Atlas Chmur David Mitchell - chciałem dorwać jego najnowsze dzieło, ale i z tym powinno być ok
  • Klinika śmierci Harlan Coben - uwielbiam tego pisarza
  • Drużyna. Pościg John Flanagan - przyjemna książka przygodowa [recenzja]
  • Spowiedź heretyka - bardzo chciałem przybliżyć sobie postać Nergala [recenzja]
Jak widzicie tytuły książek mówią same za siebie. Spodziewam się czytelniczej uczty! :)

A jak u Was z czasem? Czytaliście coś z mojego stosu? Może macie coś w planach? :)

2 komentarze:

  1. Bretta to bym Ci ukradła! :) U mnie z czasem średnio, ale się nie poddaję :)

    OdpowiedzUsuń