poniedziałek, 10 marca 2014

Stosik #10 - skromnie, ale zacnie!

Przed nami kolejny, jubileuszowy (bo dziesiąty) stosik książek! Co prawda są to jedynie cztery pozycje, ale mam co do nich wielkie wymagania i wiem, że z pewnością się nie zawiodę. Jedną cegłę także tutaj znajdziecie. :) A więc, nie przedłużając.



Tradycyjnie zaczynamy od góry:
  • Zdradziecki plan Michael J. Sullivan - piąta już część Odkryć Riyrii. Bardzo fajne fantasy. Liczę, że utrzyma poziom poprzedników
  • Pan Lodowego Ogrodu. Tom II, III i IV Jarosław Grzędowicz - Pierwsza część bardzo mnie zaciekawiła. Długo się nie zastanawiałem widząc całość na bibliotecznej półce. 
Jak widzicie są to same kontynuacje wcześniej zaczętych przeze mnie cykli. Jak wspominałem wierzę, że te pozycje okażą się strzałem w dziesiątkę. Oczywiście recenzje poprzednich części, zarówno PLO, jak i Odkryć, znajdziecie na moim blogu. :)

Jak z tymi pozycjami u Was? Czytaliście? A może macie dopiero ochotę się z nimi zaznajomić? Zapraszam do komentowania! :)


13 komentarzy:

  1. PLiO znam całego z wyjątkiem czwartego tomu :) Cudności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, może uda mi się szybciej od Ciebie przeczytać ostatni tom. :D

      Usuń
    2. Podejrzewam, że tak będzie, bo przed czwartym planuję odświeżyć sobie poprzednie :)

      Usuń
  2. O mój boże! :D
    Genialny stos !
    Tylko pozazdrościć *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc czym prędzej się udaj do biblioteki, czy też księgarni po te pozycje. :D

      Usuń
  3. Serie te znam jedynie z recenzji innych osób. Sama nie czytałam i póki co nie mam tego w planach. Tobie jednak życzę przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytam właśnie IV tom Pana Lodowego Ogrodu. Rewelacja jak dla mnie. Jestem ciekawa, czy nie będziesz miał trudności z przebrnięciem przez II tom - dla mnie on z tych wszystkich będzie "najgorszy", ale to nie znaczy, że do niczego - nie bardzo dobry, a dobry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę na to, że nie. :) Niemniej chciałbym skończyć cały cykl. :)

      Usuń
  5. Muszę się wziąć za Grzędowicza, ale wolałabym ieć własne egzemplarze, a ostatnio krucha z kasą u mnie niestety... Ale kto wie, w najbliższych miesiącach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też planuję zaopatrzyć się we własne egzemplarze, ale to w bardzo dalekiej przyszłości. :D

      Usuń
  6. Ma nadzieję, że u mnie kiedyś zagoszczą wszystkie tomy PLO :)

    OdpowiedzUsuń