środa, 7 sierpnia 2013

Stosik #4

Udało mi się jeszcze dorwać, jakże fajne, trzy książki! Na nich raczej na pewno się nie zawiodę i dwie z nich idą na pierwszy plan. Bez dalszego lania wody:



Od góry:
- Bernard Cornwell Zwiastun burzy - druga część wspaniałego Ostatniego Królestwa
- Peter V. Brett Pustynna Włócznia. Księga II - bardzo się cieszę, że ją dorwałem, choć nie sądziłem, że tak szybko to nastąpi.
- Sarah Bower Grzechy rodu Borgiów - wszystko co Borgiowe jest dobre. O tak to skomentuję.

16 komentarzy:

  1. Mam takie samo zdanie na temat Borgiów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chociaż akurat "Grzechy rodu Borgiów" to chyba bardziej taka babska powieść, ale czekam na Twoją opinię :D

      Usuń
  2. Bretta mam w planach, ale mniej pilnych, choć wokół wszyscy kuszą tą serią i zachęcają...
    A Zwiastun burz ma genialną okładkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam do wrzucenia ich do tych pilnych. :D
      Haha, co do okładki. :D przez cały czas sądziłem, że na niej widnieje jakiś klif czy coś... nawet miałby on sens, klifów nie brakuje. :D dopiero w domu zorientowałem się, że jest to koń. :D

      Usuń
  3. Bretta i Cornwella mam w dalszych planach, a na Borgiów też poluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wyżej, zachęcam do wsadzenia ich w bliższe plany. :D

      Usuń
  4. Miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Grzechy rodu Borgiów" może uda mi się dorwać już niedługo - moja koleżanka ma tę książkę, więc mam nadzieję, że kiedyś mi ją pożyczy. ;) Jeśli jeszcze nie czytałeś to polecam Ci "Rodzinę Borgiów" spod pióra Puzo (tego od "Ojca chrzestnego") - jest świetna. :) Od dawna mam w planach Bretta - "Malowany człowiek" niesamowicie mnie intryguje. ;)
    Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 'Rodzinę Borgiów' czytałem 2 lata temu i zrobiła na mnie niesamowite wrażenie! :)

      Usuń
    2. Ja w zeszłe wakacje i także byłam zachwycona. :)
      P.S. Nominowałam Cię do zabawy The Versatile Blogger Award - mam nadzieję, że zechcesz wiąć w niej udział. ;)

      Usuń
  6. "Grzechy rodu Borgiów" zapowiadają się bardzo ciekawie :) Czekam na recenzję, bo lubię tło historyczne w książkach :)Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, na pewno będę odwiedzał bloga. :)
      Co do Borgiów, sam nie potrafię się ich doczekać, jednak czekają cierpliwie na swoją kolej. :)

      Usuń