piątek, 2 sierpnia 2013

Stosik #3

Biblioteka nareszcie otwarta! Te słowa towarzyszyły mi przez cały wczorajszy poranek. Zapas poprzednich zdobyczy skurczył się w zastraszającym tempie, także pierwszy sierpnia był dniem długo oczekiwanym. Wypożyczone książki bardzo cieszą, szkoda, że czasu na delektowanie się nimi będzie mało. Ale ale. Nie ma co narzekać. Coś za coś, jak to się często mówi. Na wszystko przyjdzie czas.


Zaczynając od dołu:
- Glen Cook Kroniki Czarnej Kompanii - długo zajęło mi sięgnięcie po nią... w końcu się udało. Obym nie żałował...
- Philippa Gregory Dwie królowe, Kochanek dziewicy, Odmieniec - tej autorki nie trzeba przedstawiać. Długo na nią polowałem - w końcu się udało. I to w zadowalającej ilości!
- Elizabeth Chadwick Córki Graala - kolejna powieść historyczna. Przyznam, iż sięgnąłem po nią w ciemno. Zobaczymy co z tego wyniknie
- Terry Pratchett i Stephen Baxter Długa Ziemia - o autorze i popularnym Dysku słyszałem, a jakże. Czemu akurat ta pozycja? Nie mam pojęcia...może przez okładkę?
- Marcin Przybyłek Gamedec. Czas silnych istot. Tom 1 i 2 - kolejne pozycje z sci-fi oraz rodzima literatura. Podobno nieźle. Się okaże.

I samotna góra...
- C. W. Gortner Wyznania Katarzyny Medycejskiej - po bardzo dobrym Sekrecie Tudorów i wielu pochwałach przyszła kolej na następne dzieła Gortnera!


10 komentarzy:

  1. raczej nie sięgnę po żadną z książek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda. :) bo książki naprawdę świetne. :)

      Usuń
  2. Świetny stos :D Miłej lektury :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny stos :) Przyjemnego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. "Dwie królowe" oraz "Wyznania..." na pewno Ci się spodobają, czytałam jakiś czas temu i wrażenia z lektury miałam świetne. A GLen Cook i do mnie zawitał w tym tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno. :) zresztą myślę, że wszystkie spełnią moje oczekiwania. :)

      Usuń
  5. Za to moja biblioteka jest niestety zamknięta z powodu jakiegoś wielgachnego remontu - i na dodatek nie wiadomo kiedy ją otworzą. :( Ciekawy stosik JimBamie. :) Ciekawa jestem "Długiej ziemi" - oczekuję czegoś ciekawego, gdyż Pratchett naprawdę świetnie (i specyficznie) pisze - oraz książek Gregory. :)
    Miłej lektury życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :)
      Przyznam, iż ja też. W tych zachwytach coś musi być. Zobaczymy, czy sprosta moim wymaganiom. :)

      Usuń