wtorek, 25 czerwca 2013

Stosik #2

Dzisiaj skromnie. Biblioteka zamknięta przez połowę okresu wakacyjnego, więc musiałem oddać co przeczytałem i na ich miejsce coś wypożyczyć. Do zamknięcia biblioteki dochodzi upragniony i wymarzony okres odpoczynku, praca no i wakacje same w sobie. Da to mniejszą ilość pochłoniętych książek, ale...coś za coś. :) Książki nie uciekną, a wspaniałe wspomnienia i chwile same się nie stworzą. ;)
W każdym bądź razie:



Zaczynając od góry:
- Gwiezdny Pył Neil Gaiman - niezwykle popularna baśń, uznałem, że warto.
- Gra Endera Orson Scott Card - dawno nie czytałem niczego z science fiction, a książka sprawdzona przez wiele pochlebnych opinii
- Zemsta wędrowca Col Buchanan - zakupiona dawno temu. Nie miałem ambicji, aby się za nią zabrać. Kontynuacja przeciętnego Wędrowca. Trzeba dać szansę i poznać zakończenie.
- Pustynna Włócznia. Księga I Peter V. Brett - nie trzeba przedstawiać. Szkoda, że nie było drugiej księgi :(
- Medicus Noah Gordon - gruba i duża powieść historyczna, w dodatku Anglia i XI w. Wspaniale się zapowiada!

11 komentarzy:

  1. "Medicusa: czyta się jednym tchem - naprawdę polecam! "Grę Endera" zresztą też, choć to zupełnie inna bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie z 'Medicusa' jestem najbardziej zadowolony. :D Dlaczego? Do teraz się zastanawiam...

      Usuń
  2. "Medicusa" czytałem i według mnie jest rewelacyjny. Innych książek nie czytałem i czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A więc będziesz musiał wykazać się odrobiną cierpliwości. :D

      Usuń
  3. Przeczytałabym Gwiezdny pył :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam "Pustynną włócznię" i była naprawdę dobra, a co do "Gwiezdnego pyłu" słyszałam, że film jest lepszy, ale i tak chętnie bym po nią sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Włócznię jestem naładowany. :)'Malowany człowiek' mnie oczarował i liczę na równie dobre dzieło. :)
      Co do 'Gwiezdnego pyłu' - podobnie słyszałem. :) Lecz wyznaję zasadę najpierw książka potem film (w miarę możliwości). :)

      Usuń
  5. Świetny stos :D Szczególnie "Pustynna włócznia" przykuwa moją uwagę :D Uwielbiam "Cykl demoniczny" :D Miłej lektury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie mogłem dorwać drugiej księgi...tak po przeczytaniu przewiduję smutek z powodu jej braku. :D

      Usuń
  6. Gaimana powinnam czytnąć, może pożyczę od kumpeli, bo ma... :>

    OdpowiedzUsuń