środa, 12 czerwca 2013

Stosik #1

W wyniku obserwacji wielu blogów zauważyłem, że liczne grono blogerów publikuje stos swoich zdobyczy. :) Pomysł bardzo mi się spodobał, więc zapożyczyłem sobie tą ideę. Nie przedłużając:


Lecąc od książek ustawionych pionowo i od lewej:
- Czarny Pryzmat Brent Weeks - nareszcie udało mi się dorwać tą serię!!
- Oślepiający nóż Brent Weeks - j. w.
- Klejnot i wachlarz Feliks W. Kres - ciekawa okładka, obszerna, z Polski. Może będzie zacna.
- www. Wzrok Robert J. Sawyer - science fiction, pierwsza część zapowiadanej trylogii, wiele pozytywnych recenzji.
- Metro 2033 Dmitry Glukhovsky - nie muszę przedstawiać. ;)
- Świat jest pełen chętnych suk Jacek Piekara - j. w. Długo na nią polowałem, choć tytuł mnie lekko irytuje. Zobaczymy jak z treścią.
- www.1939.com.pl Marcin Ciszewski - kolejna rodzima pozycja. Kampania wrześniowa połączona z fantastyką, trylogia...brzmi intrygująco.
- Wołanie Grobu Simon Beckett - czwarta książka wspaniałego pisarza. Obym się nie zawiódł!
- Człowiek bez psa Hakan Nesser - wspaniała Czarna Seria, aktualnie czytana.

Jak widać, szykuje się naprawdę wspaniała uczta. :) Do dzieła!

2 komentarze:

  1. Za "Metro" zabieram się wkrótce :) Z pozostałych czytałam jedynie "Wołanie grobu" i niestety odniosłam wrażenie, że to już nieco odgrzewany kotlet - poprzednie powieści były znacznie lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. "Metro 2033" mam na półce od dłuższego czasu i tylko czekam na okazję, żeby się za tę książkę zabrać. :)

    OdpowiedzUsuń